جمعه: 10 فروردين 1403

شما اینجا هستید

مراسم تجلیل از مقام استاد و گرامیداشت روز معلم برگزار شد

    در آستانه 12 اردیبهشت، سالروز شهادت شهید مطهری، مراسم تجلیل از مقام استاد و گرامیداشت روز معلم با حضور اساتید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر موسوی نسب، معاون آموزش مؤسسه به ارائه گزارشی از فعالیت های آموزشی پرداختند.

    در ادامه اساتید گرامی جناب آقای دکتر شرف الدین،و حجج اسلام آقایان دکتر مظفری، آریان، حسین زاده و انواری، دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد مسائل آموزشی و پژوهشی ارائه کردند.

    تقدیر و تشکر آیت الله فیاضی از حضرت استاد علامه  مصباح یزدی و سخنرانی علامه مصباح یزدی پایان بخش مراسم تجلیل از مقام استاد و گرامیداشت روز معلم بود.

    در مراسم تجلیل از مقام استاد و گرامیداشت روز معلم، از اساتید برتر جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی رضایی، جناب آقای دکتر سید حسین شرف الدین و جناب حجت الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا کرمانی تقدیر شد.

    گفتنی است این مراسم در تاریخ 10 اردیبهشت ماه 97 در سالن اجتماعات مؤسسه برگزار شد.

     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/5882

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه