سه شنبه: 29 اسفند 1402

شما اینجا هستید

آزمون ورودي سال 1400 مقطع كارشناسي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) برگزار شد

    آزمون ورودي مقطع كارشناسي مؤسسه امام خميني(ره) با حضور برادران و خواهران طلبه شركت‌كننده در آزمون و با نظارت نمايندگان محترم سازمان سنجش در شهرهای قم، مشهد، تهران، شیراز، اصفهان، کرمان، بناب، اهواز و بابل برگزار گرديد.

     به گزارش روابط عمومي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) قريب به 1500 نفر از داوطلبان آزمون كارشناسي مؤسسه با در دست داشتن كارت ورود به جلسه در آزمون مؤسسه شركت نموده و با يكديگر به رقابت پرداختند.

     علاوه بر نماينده محترم سازمان سنجش در مؤسسه، آيت‌الله رجبي قائم‌مقام محترم مؤسسه و حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر سيد محمدصادق موسوي‌نسب، معاون محترم آموزشي مؤسسه نيز حضور داشتند و به روند برگزاري آزمون و نظم در جلسه نظارت نمودند.

    اين آزمون به‌طور همزمان از ساعت 8:30 صبح روز جمعه 1399/11/17 در شهرهاي مذکور برگزار شد و نتايج آن ان­شاءالله تا 20 اسفند‌ماه اعلام خواهد شد.

     گفتني است مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با نظارت سازمان سنجش آموزش كشور از بين برادران و خواهران طلبه رسمي حوزه‌هاي علميه، جهت تحصيل در علوم انساني در مقطع كارشناسي «دوره‌هاي حضوري در 13 رشته ویژه برادران (معارف اسلامی و اخلاق، ادیان، اقتصاد، تاریخ، حقوق، فلسفه، کلام، مدیریت، جامعه‌شناسی، روان‌شناسی، علوم تربیتی، علوم سیاسی، علوم قرآنی)» و «نيمه‌حضوري در 7 رشته ویژه برادران و خواهران (معارف اسلامی و فلسفه، کلام، تاریخ، علوم سیاسی، علوم قرآنی، علوم تربیتی، روان‌شناسی)» براي سال تحصيلي (1401 – 1400) دانش‌پژوه مي‌پذيرد تا در يكي از این رشته‌ها به تحصيل بپردازند.

     

    ورود به سايت اصلي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره):  https://iki.ac.ir

    لينك كانال «مؤسسه امام خميني(ره)» در ايتا:  https://eitaa.com/iki_ac_ir



     

    .


     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/7103

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه