جمعه: 10 فروردين 1403

شما اینجا هستید

مدیریت آموزش های آزاد دوره تربیت مدرس سبک زندگی اسلامي برگزار می کند

    مدیریت آموزش های آزاد دوره تربیت مدرس سبک زندگی اسلامي برگزار می کند

    به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی روابط عمومی مؤسسه امام خمینی (ره)، حجت الاسلام الهی راد، مدیریت آموزش های آزاد مؤسسه امام خمینی (ره) در گفتگو با قبس از برگزاری دوره تربیت مدرس سبک زندگی خبر داد.
    حجت الاسلام والمسلمین الهی راد با اشاره به اینکه یکی ازچالش های جدی در جامعه امروز موضوع الگوی سبک زندگی اسلامي است، خاطرنشان کرد: متأسفانه با نفوذ برخی از اندیشه های باطل تمدن غربی در جامعه، مظاهر این تمدن و سبک زندگی آن در بدنه جامعه رخنه کرده است.


    وی افزود: با توجه به رهنمودها و تأکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالي) ضرورت بر تبیین و معرفی الگوی سبک زندگی اسلامی، مدیریت آموزش های آزاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) تصمیم به برگزاری دوره تربیت مدرس سبک زندگی اسلامی گرفته است.
    مدیر آموزش های آزاد ادامه داد: این دوره زمینه را فراهم می کند تا اساتیدی که در این حوزه مهم از آمادگی لازم بر خود دارند، پس از طی این دوره، برای تدریس و سخنرانی در دانشگاه ها و در میان اقشارگوناگون جامعه اعزام شوند و الگوی سبک زندگی اسلامی را در جامعه اسلامی تبیین و معرفی نمایند.
    وی یادآور شد: یکی از قدم های اساسی برای فراگیر شدن الگوی سبک زندگی اسلامی در جامعه، برخورداری از اساتید توانمند در اين بخش مهم است.
    الهی راد اظهار داشت: از آنجایی که معرفی و ارائه الگوی سبک زندگی اسلامی نیازمند تسلط بر مبانی اندیشه اسلامی است، این دوره برای فارغ التحصیلان ارشد مؤسسه که رشته تحصیلی شان مرتبط با سبک زندگی بوده برگزار می شود.
    وی افزود: در این دوره موضوع سبک زندگی اسلامی با سه رویکرد؛ تبیین مبانی اسلامی الگوی سبک زندگی، رویکرد تربیتی و رویکرد روان شناختی ارائه می شود.
    مدیر آموزش های آزاد خاطرنشان کرد: کسانی که این دوره را با موفقیت سپری کنند و تأیید کمیته سياست گذاري اين دوره را کسب کنند، برای دوره های مدیریت آموزش های آزاد با موضوع سبک زندگي اسلامي اعزام خواهند شد.
     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/4073

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه