يكشنبه: 24 آذر 1398

شما اینجا هستید

سرگرمی رسانه ای ( رویکردی اسلامی – ارتباطی به سرگرمی درسیمای ملی)

    نویسنده: سید حسین شرف الدین

    سرگرمی در اصطلاح به مجموعه ای از فعالیت های اختیاری، انتخابی، تفننی و غیر انتفاعی اطلاق می شود که غالبا با هدف نیل به برخی هیجانات مثبت و دفع پاره ای از هیجانات منفی و نیز حصول برخی نتایج متوقع همچون شکوفایی استعدادها، کسب و ارتقای مهارت های لازم، پر کردن اوقات فراغت، ارضای حس تنوع جویی و... مورد توجه قرار می گیرد.

    رسانه های جمعی عموما و رسانه های تصویری به ویژه تلویزیون خصوصا، از جمله منابع مهم تولید و و پخش برنامه های دارای کارکرد سرگرمی به شمار می آیند.آنچه این رسانه را در مقام عمل، از جمله حوزه تولید و ارائه سرگرمی، هدایت و رهبری می کند، الگوی عملی و قواعد رفتاری برآمده از بنیادهای اصیل ارزشی و هنجاری است. این نوشتار در صدد ترسیم خطوط کلی این الگو با مرجعیت منابع شناخته شده است.

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/5270

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) در افق 1397 با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان،... ادامه