شنبه: 1 ارديبهشت 1403

شما اینجا هستید

دیدار جمعی از اساتید دروس معارف قرآن مؤسسه امام خمینی(ره) با حضرت علامه مصباح یزدی

    اساتید دروس معارف قرآن مؤسسه امام خمینی(ره) در دیدار با علامه مصباح یزدی پیشنهادها و انتقادهای خود را در راستای ارتقاء کمی و کیفی تدریس مباحث معارف اسلامی، ارائه کردند.

    به گزارش روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، در آغاز این نشست آیت الله رجبی، قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره)، رهنمودهای خود را در رابطه با نحوه آموزش دروس معارف اسلامی، روش تدریس و استفاده از تکنولوژی آموزشی، مطرح نمودند.

    حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید صادق موسوی نسب، معاون آموزشی مؤسسه امام خمینی(ره) عنوان کرد: در کنار ارائه متن دروس، باید روش تبیین و تفسیر حضرت آیت الله مصباح در اختیار دانش پژوهان قرار گیرد و با ارجاع به تفاسیر دیگر زمینه آزاداندیشی و تسلط جامع به موضوعات فراهم گردد.

    حجت الاسلام و المسلمین میرسپاه در این نشست تصریح کرد: استفاده از ظرفیت اساتید معارف اسلامی در بدنه طرح ولایت، زمینه آشنایی با شبهات دانشجویان و پاسخگویی به نیاز جامعه را بیش از پیش فراهم می کند.

    در پایان این نشست، حضرت علامه مصباح یزدی با سخنرانی پر فیض خود در رابطه با اهمیت دروس معارف اسلامی و صفای باطن گوینده و شنونده مطالبی را مطرح فرمود.

    گفتنی است این دیدار در تاریخ 2 بهمن 96 در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد.

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/5741

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه