شنبه: 1 ارديبهشت 1403

شما اینجا هستید

جهت سال تحصيلي 91 ـ 90 ؛

    مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) دانش‌پژوه مي‌پذيرد

    مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) جهت سال تحصيلي 91 - 90 براي دوره هاي حضوري و نيمه حضوري در مقطع کارشناسي از ميان برادران و خواهران طلبه، دانش پژوه مي‌پذيرد.
    به گزارش روابط عمومي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، اعتقاد و التزام عملي به نظام جمهوري اسلامي و ولايت‌ فقيه، عدم اشتهار به اعمال خلاف شؤون طلبگي، اتمام سطح يک حوزه، موفقيت در آزمون کتبي و شفاهي و مصاحبه از شرايط پذيرش در اين مؤسسه است.
    پذيرفته شدگان پس از کسب امتياز لازم در آزمون ورودي و مصاحبه، مي‌توانند در رشته معارف اسلامي با يکي از 13 گرايش علوم انساني در زمينه اخلاق، اديان، اقتصاد، تاريخ، جامعه شناسي، حقوق، روان شناسي، علوم تربيتي، علوم سياسي، علوم قرآني، فلسفه، کلام و مديريت، تحصيل کنند. خواهران فقط مي‌توانند در دوره نيمه حضوري شرکت کنند.
    اعطاي دانشنامه رسمي کارشناسي (مورد تأييد وزارت علوم) معارف اسلامي با يکي از گرايش‌هاي فوق‌الذکر به فارغ‌التحصيلان، تحصيل‌ رايگان و کمک هزينه تحصيلي، از مزاياي اين دوره تحصيلي است.
    فرم ثبت نام در پايگاه اينترنتي www.paziresh.iki.ac.ir درج شده و روز چهارشنبه 15 دي‌ماه در روزنامه کيهان منتشر مي‌گردد. ثبت‌نام اينترنتي در اولويت پذيرش مي‌باشد.
    علاقمندان تا پايان‌ دي‌‌ماه سال جاري فرصت دارند، مدارک خود را به مديريت پذيرش مؤسسه واقع در قم، بلوارامين،بلوار جمهوري اسلامي، مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره)، ارسال نمايند. متقاضيان مي‌توانند شهر قم، تهران، اصفهان يا اردبيل را براي تحصيل انتخاب کنند.
    همچنين علاقمندان جهت کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن هاي 2113618 و 2936017 ـ 0251 مديريت پذيرش مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) تماس بگيرند.
     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/3637

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه