يكشنبه: 9 ارديبهشت 1403

شما اینجا هستید

ثبت نام رشته های دوره آموزشی کوتاه مدت دانشگاه مجازی امام خمینی آغاز شد

    ثبت نام چهاردهمین دوره‌های آموزشی کوتاه مدت دانشگاه مجازی امام خمینی وابسته به مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در چهار رشته؛ فقه کاربردی، اندیشه بنیادین اسلامی1 ، حدیث شناسی و آشنایی با انقلاب اسلامی از 13 دی ماه - امروز- آغاز شد.

    به گزارش مرکز خبر و اطلاع رسانی روابط عمومی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) این دوره‌ها که از سال 86 آغاز شده در سال جاری در چهار رشته فقه کاربردی، اندیشه بنیادین اسلامی 1، حدیث شناسی و آشنایی با انقلاب اسلامی از نیمه بهمن ماه به مدت یک ترم تحصیلی آغاز می‌شود.

    این دوره برای عموم آزاد است و شرکت کنندگان پس از قبولی درآزمون، گواهی داخلی اتمام دوره داخلی دریافت خواهند کرد.

    علاقمندان می‌توانند از 13 الی 27 دی ماه سال جاری -1393 -با مراجعه به سایت www.ikvu.ir در یکی از چهار رشته فوق ثبت نام کنند.

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/4812

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه