سه شنبه: 29 اسفند 1402

شما اینجا هستید

برگزاری اولین دوره دانش‌آموزی طرح ولایت

    برگزاری اولین دوره طرح ولایت دانش آموزی در اردوگاه امام‌خمینی (ره) تهران ـ تابستان 1399

    «امام خامنه ای حفظه‌الله:
     
     امروز در دنیا به زبان کودکی به کودکان فلسفه می‌آموزند؛ یعنی چیزی که از نظر بعضی از طراحان کشور ما بی‌معنی است؛ فکر می‌کنند فلسفه مخصوص آدم‌های ریش و سبیل‌دار و کسانی است که یک سنی از آنها گذشته باشد. 
     
     نگاه مدرن به مسائل حیات، امروز پیشروان علمی دنیا را به اینجا رسانده که باید فلسفه را از دوره‌ی دبستان به کودکان تعلیم داد؛ البته با زبان کودکی. 1385/2/12»
     
     
    به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش اندیشه های بنیادین (مآب) اولین دوره طرح ولایت دانش آموزی به صورت آزمایشی با حضور 30 نفر از دانش آموزان سراسر کشور برگزار گردید. 
     
    این دوره که تابستان 1399 در لواسان، اردوگاه امام خمینی(ره) برگزار شد کلیه کلاس‌ها با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار گردید.
     
    دوره طرح ولایت دانش آموزی با حضور اساتید و مربیان مرکز آموزش اندیشه‌های بنیادین و با همکاری بنیاد علوی اجرا شد، قابل ذکر است که کتب دانش آموزی طرح ولایت برای اولین بار است که به صورت آزمایشی تدریس شدند.

     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/6977

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه