شنبه: 1 ارديبهشت 1403

شما اینجا هستید

برنامه مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در هفته پژوهش

    به‌گزارش روابط‌عمومی، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به‌عنوان یکی از مراکز حوزوی و برگزار کننده همایش، در روز یکشنبه 25 آذرماه که به روز «پژوهش، دستاوردها و ظرفیت‌ها» نام گذاری شده است، میزبان برگزاری همایش، نمایشگاه دستاوردهای علمی پژوهشی مراکز حوزوی و نشست‌های علمی می‌باشد.

    ارائه گزارش عملکردها و دستاوردهای پژوهشی، نوآوری‌ها و تولیدات علمی و مقایسه پیشرفت‌ها و اقدامات انجام‌شده با وضعیت مطلوب از یک سو و با وضعیت پژوهشی در حوزه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی از سوی دیگر و تبیین چشم‌انداز پژوهش در حوزه های علمیه در دهه پنجم انقلاب اسلامی و تجلیل از پژوهشگران نمونه و آثار پژوهشی برتر از برنامه‌های همایش می باشد.

    علاوه بر مؤسسه امام خمینی(ره) ، مراکزی مانند حوزه علمیه خواهران، مرکز تحقیقات زن و خانواده و مرکز نخبگان و استعدادهای برتر، معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی همایش‌هایی را از روز شنبه تا روز پنج‌شنبه برگزار خواهند کرد.

    بازدید از مراکز علمی و پژوهشی حوزه و برگزاری همایش‌ها و نشست‌های علمی، کرسی‌های نقد و آزاداندیشی، دیدار با بزرگان حوزه و برگزاری نمایشگاه آثار برتر پژوهشی در حوزه‌های علمیه از برنامه‌های هفته پژوهش می‌باشد.

    تبیین پروژه‌های مرتبط با فرهنگ‌سازی پژوهش، ارائه گزارش عملکردها و دستاوردهای پژوهشی، بررسی راه‌کارهای تعامل، نگاهی به گذشته و فعالیت‌های انجام‌شده، تبیین ابعاد سند الگوی پیشرفت و تبیین نتایج 40‌ سال فعالیت مراکز پژوهشی حوزه از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

    گفتنی است برنامه‌های هفته پژوهش از روز شنبه بیست‌وپنجم آذرماه، تا روز پنج‌شنبه بیست‌ونهم آذرماه با موضوعات مختلف پژوهشی در مراکز حوزوی برگزار خواهد شد.

     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/5958

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه