شنبه: 1 ارديبهشت 1403

شما اینجا هستید

از سوي شوراي اعطاي مجوزها و امتيازهاي علمي حوزه؛

    دو فصلنامه «قرآن شناخت» موفق به کسب رتبه «علمي ـ پژوهشي» شد

    دو فصلنامه «قرآن شناخت» از نشريات تخصصي مؤسسه اموزشي پژوهشي امام خميني(ره) از سوي شوراي اعطاي مجوزها و امتيازهاي علمي شوراي عالي حوزه‌هاي علميه موفق به کسب ربته «علمي ـ پژوهشي» شد.
    به گزارش روابط عمومي مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) اين دو فصلنامه اهدافي همچون؛ بسترسازي براي طرح و بسط تحقيقات علمي و تخصصي روز آمد در زمينه قرآن پژوهي و انعکاس يافته‌هاي صاحب نظران، محققان و استادان اين رشته، ايجاد فضاي تبادل نظر در مباحث اساسي و چالش برانگيز مربوط به موضوعات ومسايل قرآني و نقد و ارزيابي آراء و نشريه‌ها و تحليل و تبيين نارسايي‌ها و کاستي‌هاي موجود در باب مطالعات قرآني و کوشش در جهت يافتن راهکارهايي مناسب را دنبال مي‌کند.
    حضرت حجت الاسلام و المسلمين استادمحمود رجبي، دکتر سيدمحمدباقرحجتي، دکتر محمدباقر سعيدي روشن، دکتر محمدکاظم شاکر و دکتر امير رضا اشرفي از اعضاي تحريريه اين مجله مي‌باشند.
    دو فصلنامه «قرآن شناخت» به مدير مسؤلي و سردبيري حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي هر 6ماه يک بار منتشر مي‌گردد.
     

    لینک ثابت خبر: qabas.iki.ac.ir/node/3636

    آخرین اخبار

    موسسه امام خمینی

    «این مؤسسه‏ خوب، جامع و کامل می‌‏تواند از لحاظ تلاش پیگیر، خستگی‏‌ناپذیر، خالصانه و عالمانه الگویی برای حوزه باشد.»  مقام معظم رهبری در دیدار رئیس و اعضای هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره... ادامه

    سند چشم انداز

    چشم‌انداز مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني(ره) با اميد به فضل الهي و عنايات ويژه حضرت ولي عصر(عج) و در پرتو کوشش عالمانه و تلاش متعهدانه همه ارکان و اعضا و پارسايي و پاکي مديران، استادان، محققان، دانش‌پژوهان و... ادامه